رادینرادین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

رادین دنیای مامان گلی و بابایی

رادین مامان تو روز مادر

1393/2/1 13:55
130 بازدید
اشتراک گذاری

رادینم امروز سی و یک فروردین، روز مادره.نمیدونم عزیزم تو این یک سال و نیم تا چه حد تونستم مادری رو در حقت تموم کنم.من تمام سعیمو می کنم تا شما بهترین زندگی رو داشته باشی و از خدا می خوام که تو این راهی که در پیش دارم بهم قوت بده .ازش میخوام که تو بزرگ کردن شما گل پسرم بهم کمک کنه تا صالح بار بیای.

رادین قیافت دیشب خیلی دیدنی بود.بعد از اینکه از خونه مامان جون بابایی اومدیم و هدیه ایشون رو بهشون دادیم بابایی یه شاخه گل داده بود دست شما که بیای بدی به من .الهی قربونت برم که دستتو حسابی کشیده بودی جلو و با یه لبخند قشنگی در حالی که زیر چشمی منو نگاه میکردی گلتو بهم دادی و همین کارها رو برای هدیه قشنگی که با بابایی برای مامان خریده بودید انجام دادی.دلم میخواست بخورمت .این حرکات قشنگ شما گل پسرم بیشتر از نیم ست نقره خیلی قشنگتون منو سورپرایز کرد.

رادین عزیزم خدا شما و بابایی رو برای من حفظ کنه.

پسندها (1)

نظرات (0)