رادینرادین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

رادین دنیای مامان گلی و بابایی

دردونه من ،تولد چهار سالگیت مبارک.

1395/7/18 12:39
225 بازدید
اشتراک گذاری

دردونه مامان ! تولد چهارسالگیت مبارک.

 

رادینم اول عذر مامان را بپذیر و منو ببخش که دیر اومدم.آخه ماموریت بودم و حسابی سرم شلوغ بود و نتونستم به وبلاگت سر بزنم.خطا

عشقم،تولدت مبارک باشه.ایشالا که در پناه خدای مهربون روز به روز سالم و صالح بزرگ  بشی و من و بابایی شاهد پیشرفت و موفقیتت باشیم.بوسبوس

امسال دیگه مثل سالهای قبل تولدت رو برگزار نکردیم.آخه بخاطر ماه محرم تعداد عروسیها خیلی زیاد بود و ما نتونستیم یه جای مناسبی پیدا کنیم.بخاطر همین روز دوم مهر یه کیک خوشکل واست خریدیم و رفتیم خونه مادر جان و اونجا با حضور عمه و عموها یه جشن کوچولو برات گرفتیم.ایشالا سال آینده زودتر اقدام میکنیم و با برنامه ریزی سریعتر دوباره یه جشن باشکوه برات میگیریم.

 

رادین مامان ،من دیروز مرخصی ساعتی گرفتم و از شرکت زدم بیرون و رفتم شیرینی و همینطور کادو برای بچه های کلاستون خریدم و اومدم مهد کودک.شما از دیدین من حسابی سورپرایز شدی.کادوهای دوستات رو دادی و خانم معلم هم آهنگ تولدت مبارک گذاشته بود و بچه ها با اشاره به شما برات تولدت مبارک میخوندن.نمی دونی من چه حس خوبی داشتم تو اون لحظه....

رادینم،تولد تو زیباترین سرفصل زندگی ماست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)