رادینرادین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

رادین دنیای مامان گلی و بابایی

شیطووووووووووووووووووووووووووووووونک

1393/1/30 13:52
195 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم! امروز شنبه سی فروردینه.وای رادین بگذار اول یه خبری بدم.عمو علی داره بچه دار میشه هوررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررراااااااا.خیلی خوشحالم.در پوست نمیگنجم.اینقدر خوشحال شدم که اینجا یه داد کشیدم که همه همکارا فهمیدن که من یه خبر خوب شنیدم.

رادین !قشنگ مامان من چیکار کنم با این شیطنت های شما.میترسم مامان جون به ستوه بیاد.ولی الهی قربون مامان جون برم که هیچ وقت هیچ گله گلایه ای نمیکنه خدا از دست شما صبرش بده.رادین خدا سلامتی بهش بده که اینقدر تو رو دوست داره.

رادین حالا دیگه پا میزنی از تختت می آیی بالا دیگه برات بگم از طبقات کمدت می آیی بالا و اسباب بازیهاتو بر میداری واااااااااای.

در کنار این شیطنت ها برات بگم که چقدر بااحساسی.مثلا تا که من و بابایی همدیگرو بغل میکنیم شما هم فوری میدوی می آیی .اگه ما همدیگرو بوس کنیم شما هم صورتت رو می آری و می خواهی که ما بوست کنیم و بعد شما هم ما رو می بوسی.وای که من عاشق این صحنه ها هستم.

رادین عشقم طلای من خدا این روزهای قشنگ با تو بودن رو برای ما طولانی کنه. 

پسندها (1)

نظرات (0)