رادینرادین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

رادین دنیای مامان گلی و بابایی

نوزده ماهگی گل پسری

1393/2/15 12:32
158 بازدید
اشتراک گذاری

خوشکل مامان نوزده ماهگی شما پسر قشنگ مامان تموم شد و وارد بیست ماهگی شدی.عزیزم دیکشنری لغاتت یه خورده پیشرفت کرده و چیزای بیشتری میگی.عزیزم حالا دیگه هر روز ازما پارک میخوای.عاشق سرسره بازی هستی نفسم.کماکان بد غذا میخوری و مامان گلی و مامان جون رو خیلی اذیت میکنی.

رادینم هفته ای که گذشت یکی از سخت تریت هفته هایی بود که من و شما با هم داشتیم .آخه بازم ویروس های بدجنس اومده بودن تو تن پسر من و حسابی اذیتش می کردن.رادینم بد جوری اسهال و استفراق گرفته بودی و حسابی ضعیف شدی .الهی برات بمیرم عزیزم که اینقدر آب از بدنت دفع میشد.ایشالا که دیگه هیچ وقت مریض نشی و خدا همیشه حفظت کنه و فرشته های مهربونشو دوروبرت نگه داره.

رادین تولد امیر بود .مامانش شما رو هم دعوت کرده بود .منم شما رو بردم ولی چون بچه ها خیلی بزرگتر از شما بودن جرات نمی کردم اونجا تنهات بگذارم.شما هم با شیطنت های اونها اصلا اخت نشدی و زودی برگشتیم.تازه قبل از اینکه بریم هدیه امیر را داده بودم دستت و بهت گفته بودم که باید به امیر بدیش ولی شما با شیطنت تمام گذاشته بودیش روی زمین و دو پایی رفته بودی روش.

عزیزم چند تا عکس از یک ماه گذشته برات میگذارم.

پسندها (1)

نظرات (1)

خاله حدیثه
30 اردیبهشت 93 20:19