رادینرادین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

رادین دنیای مامان گلی و بابایی

خوردنی مامانی

1393/1/25 13:09
111 بازدید
اشتراک گذاری

رادینم فروردین خیلی سریع داره میگذره و هوا فوق العاده خوب شده .عصر جمعه با بابایی سه تاییمون رفتیم بیرون هوا خوری.تو ماشین مشغول اذیت کردن و بهانه گرفتن بودی که یه دفعه به مقصدمون رسیدیم و بابایی ماشین را متوقف کرد.چهره شما تو اون لحظه واقعاً دیدنی بود .رادین شما یک دفعه با لبخند ملیحی زیر لب گفتی دردر و بعد شروع کردی به خوشحالی کردن و عقب جلو کردن تو صندلیت و دایم میگفتی دردر .من و بابایی هم فقط میخندیدیم و از خوشحالی شما به وجد اومده بودیم.

رادین اینقدر خوردنی شدی و کارای جالب انجام میدی که دلم میخواد یه لقمت بکنم.حالا دیگه پاتو تو دمپایی بزرگترا میکنی وخودت هم از این کار خندت میگیره.وای قربون قهقهه زدنت برم که مامانو میکشی با خنده هات.

رادین قراره پنج شنبه بریم خونه عمو رضا دیدن نی نیشون.وااااای من با تو و اون همه وسایل دکوری که تو خونه اوناست چی کارکنم؟؟؟؟؟ پسرم قول بده که پسر خوبی باشی و اذیت نکنی باشه؟(اگه الان پیشم بودی میگفتی :با یعنی باشه.)

خیییییییییییییییییییلی دوستت داریم عشق من.ماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله ندا
26 فروردین 93 12:24
قربون این حرف زدنت برم من "آ" پ.ن: آ در دیکشنری رادین به معنای خاله می باشد