رادینرادین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

رادین دنیای مامان گلی و بابایی

ووروجک مامان

1392/10/30 12:05
113 بازدید
اشتراک گذاری

ووروجکم !امروز سی دی ماه هستش .دیروز تولد حضرت محمد و امام جعفر صادق بود.نفسم این دومین سالی هستش که تو ی وبلاگت این مطلب رو مینویسم.رادین دو سال پیش توی یه همچین روزی مامان گلی آزمایش داد و فهمید شما اومدی تو ی دلش.بعدشم با بابایی به خاطر داشتن شما شیرینی خریدیم و رفتیم خونه مامان جونها.

عزیزم همه از اینکه شما اومده بودی توی دل مامان خوشحال بودنniniweblog.com.پسرم بابایی قصد داشت دیشب منو سورپرایز کنه و با هدیه و شیرینی بیاد خونهniniweblog.com ولی از اونجایی که هوا برفی بود هر چی تلاش میکرد که به یه بهانه ای از خونه بره بیرون با مخالفت من روبرو میشد.آخه خیابونها لیز بود و من میترسیدم که یه اتفاقی بیفته.خلاصه آخر شب بود که بابایی گفت همه چیزایی که میگفته الکی بوده و قصدداشته با شما گل پسری منو سورپرایز کنه.بابایی اینو نمیدونه که شما دوتا بزرگترین هدیه هایی هستین که تا ابد برای من میمونه.دوتاییتون عشق منیدniniweblog.com.

رادینم !فدات بشم که شدیدا بازیگوش شدی.این روزها چند بار با بابایی بردیمت بیرون و بهت اجازه دادیم که خودت راه بری و تو کالسکه نشینی.عاشق این هستی که توی کوچه و خیابون بدوی و دوروبرت کنجکاوی کنی.من و بابایی کلی میخندیم niniweblog.com و از اینکه شما اینقدر لذت میبری خوشحالیمniniweblog.com       niniweblog.com.

رادین اینقدر قشنگ من و بابایی رو صدا میکنی که دلمون میخواد بخوریمت.دیروز هلیا بهونه تو رو گرفته بود و با مامان باباش امدن خونمون.اینقدر با عمو امیر بازی کردی و ذوقشو میکردی که نگو.رادین نمیدونم چی تو عمو امیر دیدی که اینقدر دوستش داری.

الهی من فدای شما تاج سر بشمماچ.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله ندا
11 اسفند 92 11:01
رادینِ خاله نی نی ما هم مث شما گل پسر روز تولد حضرت محمد و امام جعفر صادق مشخص شد که توی دل خالست ایشالا که مث خودت قند عسل باشه