رادینرادین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

رادین دنیای مامان گلی و بابایی

اولین برف زندگی رادین

1392/10/14 13:57
106 بازدید
اشتراک گذاری

رادین مامان امروزشنبه 14 دی ماه هستش و شما پانزده ماهه شدی.ایشالا صدوپنجاه سالگیت پسرم.

رادینم روز سه شنبه تعطیل بود.من چهارشنبه هم مرخصی گرفتم و چهار روز راکنار شما گل پسرم بودم.عزیزم روز چهار شنبه برف خیلی قشنگی بارید.من و شما دایم پشت پنجره بودیم و برفها رو تماشا می کردیم.بعدشم لباساتو تنت کردم و با هم رفتیم پایین و از نزدیک برفهارو بهت نشون دادم.خیلی دوستشون داشتی و وقتی ازت میپرسیدم:رادین مامان داره چی میاد؟ شما هم میگفتی ب.

رادین خیلی دلم میخواست تو برفها ازت عکش بگیرم ولی دوربینمون را زدی زمین خراب شده و دوربین نداشتیم.{#emotions_dlg.e13}{#emotions_dlg.e13}{#emotions_dlg.e13}

رادین ایشالا زندگیت همیشه به سفیدی و روشنی برف باشه عشق مامان.{#emotions_dlg.e38}{#emotions_dlg.e38}

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله ندا
15 دی 92 13:32
ای شیطووون! چرا دوربین رو خراب کردی!؟ رادین خوش به حالت خاله جون، من اندازه تو بودم برف ندیده بودم! باور کن! خوش به سعادتت خاله دلم برات تنگ شده قشنگم