رادینرادین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

رادین دنیای مامان گلی و بابایی

رادین مامان رو شکم بر می گرده

1391/11/1 20:45
80 بازدید
اشتراک گذاری

رادین مامانی! امروز اول بهمن ماه هستش و شما پسر مامان سه ماه و شانزده روز از بهار زندگی قشنگت رو گذروندی و حسابی خودت رو برای ما شیرین کردی. خوشگل مامانی! این روزها اخلاقت حسابی عوض شده و خیلی بازیگوش شدی و از مامانی میخوای که دائم کنارت باشه و باهات بازی کنه. نفس من! چند روزی بود که روی دستت می چرخیدی و کمرت رو از زمین بلند می کردی؛ حتی یه وقتایی سرت رو هم با کمرت می چرخوندی و من را که ازت دور می شدم با چشمای نازت تعقیب می کردی، ولی امروز بالاخره موفق شدی به طور کامل روی شکمت برگردی و در حالی که دستت زیر تنت گیر کرده بود، اون یکی دستت رو داخل دهانت کرده بودی و منظره خیلی جالبی درست کرده بودی. مامان گلی اینقدر ذوق زده شده بود که یه عالمه عکس از لحظه لحظه این اتفاق گرفت و بعدش بغلت کرد و هزار تا بوست کرد؛ آخه با این کار به مامانی ثابت کردی که قوی شدی و دیگه داری بزرگ میشی. رادین میخوام داد بزنم خیلی دوست دااااااارم.قلبماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله ندا
5 بهمن 91 12:08
وااااای خداااا! قربونت برم من جیگرم چه قند عسلی شدی تو آفرین خاله جوون
عزیزی ازاده
5 بهمن 91 20:39
وای پسرمون چقدر قشنگ وارونه شده با این کله ی گشنگش
خاله زهرا
6 بهمن 91 21:24
قربونت برم هر روز شیرین تر از روز قبل میشی
خاله ندا
13 بهمن 91 17:27
عزیزم تولد 4 ماهگیت مبارک باشه مامان گلی تنبلت، مث که یادش رفته تاریخ وبلاگت رو درست کنه عکسم که دیگه نمیذاره! من موندم و دلتنگیام