رادینرادین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

رادین دنیای مامان گلی و بابایی

زمستون سرد با سرماخوردگیهای گل پسری

1394/10/23 13:19
250 بازدید
اشتراک گذاری

خوشکل مامان سلام.

امروز سه شنبه بیست و دوم دی ماهه و زمستون با همه سوز و سرماش تند تند داره میگذره.اصلاًاز گذر زمان ناراحت نیستم و اتفاقاً دوست دارم زودتر تموم بشه چون کل این پاییز و زمستون رو شما مریض بودی .الان هم دوباره سه روزه که سرما خوردی و سرفه امانت رو بریده.دیشب اینقدر سرفه میکردی که دلم برات هلاک بود.دیروز مهد نبردمت و با هم خونه موندیم ولی خودت خیلی ناراحت بودی و کلی گریه زاری کردی که خانم معلمم رو میخوام.دیگه امروز بردمت و امیدوارم مشکلی نداشته باشی عزیز مامان.

رادین از شیرین زبونیها و عاقلی شما دیگه نمیگم که ماشالا هزار ماشالا داری عزیزم.حالا دیگه یاد گرفتی میگی:عاشقتم ونفسمی و شما عشقمی و ....من که دلم غش میره برای این مدل صحبتات.

راستی دیشب رفتیم هفت خوان شام بخوریم ،تا که ما ساندویچ انتخاب کردیم شما فوری با جدیت به ما گفتی ساندویچ بیرون ممنوع،ما که مونده بودیم چی باید بگیم به شما گفتیم اینا رو خودمون درست کردیم دادیم برامون گرم کنن.

خوشکلم،متاسفانه اینقدر هوا سرده و ویروس تو هوا زیاده که من اصلا جرات نمیکنم شما رو پارک ببرم.پارکهای سرپوشیده که به خاطر بسته بودن محیط و احتمال وجود میکروب آدم رو مردد میکنه،بیرون هم که اینقدر سرده که آدم جرات نمیکنه.

دیشب ازت میپرسم رادین تو مهد نقاشی بهتون یاد نمیدن ،شما در جواب من میگی "ما فقط اشکال هندسی میکشیم."الهی قربونت برم که تو این سن این چیزای قلمبه سلمبه رو میگی عشق مامان.

رادین قول میدم تا آخر این هفته چند تا عکس آماده کنم و بیارم اینجا و وبلاگت رو باهاش خوشکل کنم.

 

خیلی دوستت دارم نفس.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)