رادینرادین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

رادین دنیای مامان گلی و بابایی

ماه مهر اومد

1391/7/1 13:55
111 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان! امروز شنبه اول مهر ماهه و من و شما اولین روز مرخصیمون رو شروع کردیم.نیشخند فدات بشم !  مامان دلش خیلی بزرگ شده و دیگه نمی تونه بره سر کار و از صبح تا عصر پشت میز بشینه به همین خاطر تصمیم گرفته که این دو هفته باقیمانده تا تشریف فرمایی شما رو توی خونه استراحت کنه. ولی عزیز دلم شما طبق معمول هر روز که مامان می خواست بره سر کار ، رأس ساعت 7 شروع به تکون خوردن تو دل مامان کردی و بازم مامان و بابا رو ذوق زده کردی. بابایی که دلش نمی اومد بدون من و شما بره شرکت، کلی پسر گلش رو از روی دل مامان گلی بوسید و رفت.گریه

قشنگ من! دیگه همه شمارش معکوس رو شروع کردن تا شما به لطف خدا از تو دل مامان بیایی بیرون و ما رو خوشحال کنی. من و بابایی هم هر لحظه منتظر دیدن چهره ناز پسرمون و قشنگتر شدن زندگیمون هستیم. وای خدایا چه انتظار شیرینی، ازت ممنونیم.  قلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله ندا
1 مهر 91 16:44
عزیز خاله همش دارم فک میکنم که چند سال دیگه در چنین روزی بخوای بری مدرسه خاله قربونت بره قند عسل