رادینرادین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

رادین دنیای مامان گلی و بابایی

مرد کوچک مامان

1393/11/12 13:07
267 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم! امروز یک شنبه  دوازدهم بهمن ماهه و چهار ماه تمام از دو سالگی شما گل پسرم میگذره.ناناز من! سه چهار روز ندیدمت و دلم حسابی برات تنگ شده بود.جوری که شبها همش خوابت رو میدیدم و از فکرت خوابم نمیبرد.دیشب وقنی تو فرودگاه دویدی جلو من  و داد زدی مامان سمیه سلام اشک تو چشام جمع شده بود .وقتی چیزایی رو که برات خریده بودم رو بهت دادم و گفتی مامان سمیه مرسی، مامان سمیه دوستت دارم ،دلم میخواست بچلونمت.

رادین اصلا دلم نمیخواد تنهات بذارم ولی متاسفانه مجبورم .خداروشکر میکنم که شما پسر خوبی هستی و با مامانی و بابایی همکاری میکنی.قربونت برم مرد کوچک مامان.

این روزها خاله ندا خونه مامان جونه و به شما حسابی خوش میگذره.با محمد سرگرمی و خیلی دوستش داری.

فدات بشم که اینقدر عاقلی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)