رادینرادین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

رادین دنیای مامان گلی و بابایی

بدون عنوان

1392/9/20 12:33
75 بازدید
اشتراک گذاری

رادین من امروز بیستم آذر هستش و شما گل پسرم یک سال و دو ماه و یک هفته ای شدی.نفسم!روز به روز برای مامانی و بابایی شیرین تر میشی .هر روز کارای جدید انجام میدی و شیرین کاری میکنی.

راستی سومین دندونتم امروز اومد بیرون .مبارکت باشه قشنگ من.

وای گوگولی مامان!این روزها دیگه در طول روز نمیخوابی و حسابی بازی میکنی و شیطنت می کنی.دلم برای مامان جون میسوزه.آخه ماشالا اینقدر تحرک داری که حتی یک لحظه هم نمیشینی و مامان جون نمیتونه چشم ازت برداره.آخه اگه ادم ازت غافل بشه یا یه خراب کاری میکنی یا یه بلایی سر خودت میاری.خدایابه مامان جون قوت بده و تحملش رو زیاد کن.من و بابایی که واقعاً شرمندشونیم.

رادینم خیلی دوستت دارم و میپرستمت.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)