رادینرادین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

رادین دنیای مامان گلی و بابایی

راااااااااادین خییییییییلی دووووووووست دااااااااااااااااارم

1392/3/5 13:56
108 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گل مامانی!

امروز ٥ خرداد شده و فقط 1 هفته مونده که هشت ماهگی شما گل پسری تموم بشه .مامان خیلی خوشحاله که پسرش به شادی و سلامتی داره روز به روز بزرگ میشه و خدا رو شاکره.

عزیز دلم من 2 روز پیش رفتم ماموریت بندر عباس و شما رو با بابایی و مامان جون تنها گذاشتم.از شب تا صبح از فکر شما خوابم نبرد و خیلی اذیت بودم.دلم خیلی برات تنگ شده بود.آخه تو این هشت ماه این اولین شبی بود که مامان گلی بدون رادین می خوابید.دیشب هم پروازمون تاخیر داشت و ساعت 1 بود که رسیدم.شما خواب بودی.کلی بوست کردم.خیلی دوست داشتم از خواب بیدار بشی تا چشمای نازت رو ببینم ولی نشدی.فکر میکنم دلت برای مزه شیر مامان تنگ شده بود.آخه تا که اومدم 1شیشه شیر دوشیدم و دادم خوردی.اصلا شیشه رو ول نمیکردی و محکم میمکیدی.

عزیزم این روزها حسابی تلاش میکنی از جات بلند بشیو دایم دستت رو به مبل یا هر چیز بلندی می گیری و به زور بلند میشی.راستی رادین ما تقریبا 10 روز پیش شما رو کچل کردیم.عزیزم شکل ای کیو سان شدی.قربونت برم الهی.

جیگرت برم منتظر تغییرات قشنگت هستم.

راااااااااادین خییییییییلی دووووووووست دااااااااااااااااارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)