رادینرادین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

رادین دنیای مامان گلی و بابایی

جدایی مامان گلی از رادین

1392/1/20 12:47
127 بازدید
اشتراک گذاری

رادین مامانی!امروز 20 فروردین هستش .الان 4 روز میشه که مامان دوباره میره سر کار و دیگه تمام وقت پیش شما گل پسر نیست.عزیزم الان دیگه مامان جون و بابا جون دارن از شما مراقبت میکنن و زحمتمون روی دوش مامان جون افتاده.پسرم !من از صبح که میام سر کار یا دستم به تلفن هستش یا دارم به ساعت نگاه میکنم تاا ببینم کی میتونم بیام خونه و دوباره شما خوشگلمو ببینم.رادین !مامان گلی با این وضع کار کردن به زودی اخراج میشه.رادینم !خلاصه این روزها حسابی خوش به حالت شده و با مامان جون و بابا جون سرگرمی.وای پسرم! دیشب پاهات رو رسونده بودی به دهانت و انگشتاتو میخوردی.خیلی حرکتت دوست داشتنی بود.ماچ

رادینم! با سینه خیز رفتنت حسابی دردسر شدی آخه هر چیزی که میبینی میری طرفش و میخوای بخوریش.خوشمزه

رادین جیگر!عصرها که از سر کار میام وقتی بلافاصله برام میخندی و دست و پا میزنی قند تو دلم آب میشهچشمک و کم مونده اشکام در بیاد.آخه خیلی دلم برات تنگ میشهگریه.رادین مامان دعا میکنه زمان زود زود بگذره و خدا رو به خاطر همه چیز شاکره.

خدایا به خاطر همه چیز ممنون.  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)