رادینرادین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

رادین دنیای مامان گلی و بابایی

آفرین پسرم

1391/9/22 19:36
115 بازدید
اشتراک گذاری

رادینم، امروز 19 آذرماه است و شما گل پسر ششمین روز از ماه سوم تولدت رو پشت سر می گذاری. الهی فدات بشم عزیزم که هر روز یه کار جدید انجام میدی و مامانی و بابایی رو سورپرایز می کنی.تشویق عسل مامان از دیروز شروع کرده دستاش رو می خوره و حسابی ملچ و مولوچ می کنه؛ تازه یه وقتایی هم دستات راه دهان خوشگلت رو گم می کنن و میرن روی لپت و زیر چشمات و تو در حالی که فکر می کنی که دستات توی دهنته، زبونت رو درمیاری و دنبال دستت می گردی.زبان وااای که چقدر صحنه قشنگیه وقتی این کارو می کنی.؛ مامان که می خواد بخوردت با این کارای قشنگت. جیگرم! کنجکاویهات هم با ورودت به سه ماهگی خیلی بیشتر شده و دائم به وسایل خونمون خیره می شی و حسابی به همه چی دقت می کنی. عروسکهای توی سقف اتاقت رو هم خیلی دوست داری و وقتی که توی بغل مامان وارد اتاقت میشیم، حسابی به سقف اتاقت خیره شده و احساساتی میشی.خوشمزه

عزیزم امروز متوجه شدم که به عروسکهای آویز بالای تختت هم توجه می کنی ( قبلا اصلا توجهت رو جلب نمی کردن)  و وقتی می بینیشون سرت رو حرکت میدی و نفس نفس می زنی و باهاشون ارتباط برقرار می کنی.niniweblog.com

واااای شیرین عسل مامان! از همش باحالتر "آغغغوو" گفتناته که دلم غش می کنه وقتی میگی و از خودت صدا در میاری.   انشاالله همیشه سالم باشی نفس مامان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله ندا
21 آذر 91 13:53
عزیزم تو روز به روز بزرگتر میشی، مامان گلی ازت تعریف میکنه، و من دلم آب میشه خاله جوون قربونت برم کلی دلم هواتو کرده هرچی هم زنگ میزنم میگم زود به زود عکساتو آپدیت کنن، هیچ کس به حرفم گوش نمیکنه