رادینرادین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

رادین دنیای مامان گلی و بابایی

یه دندون دیگه

1393/5/28 12:29
183 بازدید
اشتراک گذاری

رادینم!نفس مامان!دیروز متوجه شدم که یه مروارید سفید دیگه کنار دو تا دندونای وسطی پایین توی صدف دهانت در اومده.مبارکت باشه قشنگم.با شناختی که ازت دارم تا یه هفته دیگه دندون قرینه این یکی میاد بیرون.آخ جون پسرم یه تغییر دیگه کرده. 

رادینم دیشب تو آشپز خونه داشتم به کارام میرسیدم که تلفن زنگ زد.بهت گفتم رادین برو گوشیو بردار.میدونی چی جوابم دادی؟بهم گفتی "ای بابا" وای که میخواستم بخورمت تو اون لحظه.

دوشب پیش هم فیلم تولد یک سالگیتو برات گذاشته بودم.خیلی خوشت اومد و حسابی ذوق میکردی.مخصوصاٌ که عمو امیر خیلی جاها شمارو کول کرده بود و میرقصید.از من خواستی که بریم زنگ بزنیم به عمو امیر و ازش بخوایم که بیادو شما رو روی دوشش بگذاره.بهت گفتم :"رادین مامان میخواد برات دوباره تولد بگیره"در حالی که دوتا دستاتو بالا بردی داد زدی:هورررراا...

قربون این خوشمزگیهات برم عزیزم. 

پسندها (1)

نظرات (4)

رادین جون
28 مرداد 93 13:02
سلام وب قشنگی داری .اسم منم رادین مامانم تازه وب لاگ برام درست کرده خوشحال می شم بهم سر بزنی .
مامان مبینا
28 مرداد 93 13:04
واااااااااای چه پسر نازی از طرف خاله یه به منم سر بزن
خاله ندا
28 مرداد 93 16:04
وااااااااااااااای خدایا نباید حالا من پیش رادین باشم و بخوررررررمش؟! الهی قربونت برم من خاله
خاله حدیثه
10 شهریور 93 18:28
مبارک باشه عشقم