رادینرادین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

رادین دنیای مامان گلی و بابایی

بدقولی مامان

1393/4/2 12:52
130 بازدید
اشتراک گذاری

رادین خوشکل مامان!اول باید ازت معذرت خواهی کنم که عکسهای جدیدتو نیاوردم.عزیز مامان دیگه اصلا اجازه نمیدی که ازت عکس بگیرم.تعداد عکسات خیلی کم شده.رادین مامان میمیره برای وقتایی که میای و مامانو محکم بغل میکنی و میبوسی.راد من شما همه وجودمی.تا حالا از گذر زمان خوشحال بودم و لی الان دیگه دلم نمیخواد زمان زود بگذره.دلم میخواد با بچگی شما بچگی کنم.وقتایی که پیشت نیستم با دیدن هر بچه ای یادت می افتم و شیرین کاریهاتو یادم میاد .

خوشکل من روز جمعه با هم رفتیم فرودگاه بابایی رو برسونیم.بابایی رسید تهران و ما هنوز تو فرودگاه بودیم .اینقدر شما شیطنت و بازی میکردی یا بهتر بگم اینقدر خودنمایی میکردی که دیگه همه کادر فرودگاه شناخته بودنمون.هرکی ازت میپرسید اسمت چیه فوری میگفتی رادین.وای قربون اسمت برم که اینقدر بهت میاد.

وای یه چیز دیگه :یاد گرفتی میگی:happy to do یعنی happy birthday to you.

نفسم !با بودنت با سلامتیت با شادابیت زندگی مامان رو زیبا تر کن.

پسندها (1)

نظرات (1)

خاله ندا
3 تیر 93 10:14
عاقا این چه وضعشه!! هی الکی مینیوسی عکساتو نیاوردم!!!! خب بیار دیگه رادین عزیز دلم الان زنگ زدم بهت کلی منو پشت تلفن بوسیدی قربون این همه محبتات برم من